Tuesday 1 October 2013

Mari berkenalan... "Road to Success"

Assalamualaikum, Salam perkenalan!

Buah cempedak diluar pagar...
Ambil galah tolong jolokkan..
Saya budak baru belajar..
Kalau salah tolong ajarkan :)

Kesian kan.. dah nak masuk fasa ke2 kehidupan baru ada e-celoteh. Tapi takpe..sekurang-kurangnya saya dah mulakan (mode pujuk diri sendiri..hihi)... Memang berkobar2 nak menulis walaupun kekurangan idea... bak kata mentor saya... "tulis je.. let it flow!" Untuk permulaan ni, meh kita berkenal-kenalan. Saya perkenalkan diri saya yea..tak payah tunggu orang tanya...:)

Saya Rafidah Binti Abdul Rahman. Merupakan pengasas syarikat IBURICH Global Sdn. Bhd. Kepakaran saya ialah di dalam membantu wanita muslimah tampak anggun bergaya dengan menyediakan hijab terkini BERKUALITI PREMIUM pada harga MAMPU MILIK. Sila layari facebook page IbuHomeBiz atau laman sesawang www.ibuhomebiz.com.my bagi mendapatkan maklumat lanjut koleksi terkini pilihan anda.

No comments:

Post a Comment